Sunday, July 20, 2008

so sad laa

emm so sad..last sunday i participated in futsal competition.we play at mechanical engineering faculty..we hope that our group can go to final but we failed to do so..our group name is"puteri mandi"..we manage to be the top in group c since we win 2 games and lost 1 game..our group is qualified to quarter final..at this stage we have to win in order to go to semi final.we try our best and we manage to control the game,we have lots shot on target but we failed to score..it is rainy day and it make too hard to score..lastly we draw and our team lost by penalty kick 3-2..anyway that is the best for us..

3 comments:

MAK said...

Lelaki tidak pilih rupa

Kajian sangkal kecantikan tarikan utama pikat wanita

LONDON: Anggapan lelaki menilai wanita berdasarkan rupa paras semata-mata disangkal satu kajian baru yang mendapati wanita kurang menarik turut boleh menyebabkan hormon mereka meningkat.

Penyelidikan membabitkan sekumpulan penuntut lelaki mendapati paras hormon seksual 'testosterone' mereka meningkat ke tahap lebih tinggi sama ada bercakap dengan wanita muda yang didapati menarik atau seseorang yang mereka tidak begitu berminat.

Selepas 300 saat bersama dalam satu bilik dengan seorang wanita yang tidak pernah ditemui sebelum ini dan dalam sesetengah kes wanita berkenaan tidak begitu cantik, paras hormon testosterone lelaki bertambah kepada purata kira-kira lapan peratus.

Penulis kajian percaya, pertambahan dalam hormon itu mungkin secara automatik atau reaksi tidak disedari pada lelaki apabila berdepan dengan wanita, untuk menyediakan mereka bagi kemungkinan peluang menjalin hubungan.

Kajian berkenaan, yang disiarkan dalam jurnal Hormones and Behaviour, membabitkan 63 penuntut lelaki berusia 21 hingga 25 tahun yang tidak tahu tujuan penyelidikan.

Paras 'testosterone' diukur dengan contoh air liur dan mereka kemudian dibawa ke bilik lain oleh penyelidikan dengan alasan menyelesaikan teka teki sudoku.

Dalam bilik sama, seorang lelaki atau wanita lain kelihatan menyelesaikan masalah sama tetapi sebenarnya bersikap mendorong. Wanita pula dipilih berdasarkan kecantikan.

Mereka kemudian dibiarkan bersendirian selama lima minit. Peserta pendorong diminta berbual dalam keadaan biasa atau dibenarkan berdiam diri jika lelaki memilik untuk tidak bercakap. � Agensi

haziatun fazi said...

hai...
don't be so sad laa..hehe..
u can try again next time right?
so, chaiyok!chaiyok! huhu...
alhamdulillah,i'm very happy to see u too. wish you best of luck!!

haziatun fazi said...

hope u will be happy in ur life....